|
Návrh řízení pro ovladač motorového spouštěče
Brtnický, Jiří ; ABB, Stanislav Korčián, (oponent) ; Bajer, Arnošt (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukčním řešením rozšiřujícího modulu dálkového ovládání, pomocí kterého je motorový spouštěč dálkově ovládán. Na základě zadaných vstupních parametrů, jako jsou rozměry, typ motoru, výkon motoru, napájecí napětí apod. je uveden návrh řídícího modulu, který obsahuje řídící jednotku (mikroprocesor) pro dálkové ovládání motorového pohonu a vyhodnocování stavů motorového spouštěče. Práce také zahrnuje rozbor problematiky mechanického přenosu v závislosti na způsobu řízení a výběr typu motoru. Tato práce je zakončena fyzickou realizací prototypu, sestavením řídícího programu dle vývojového diagramu a výrobou desek plošných spojů s následným oživením a testováním.
|
| |
|
Návrh řízení pro ovladač motorového spouštěče
Brtnický, Jiří ; ABB, Stanislav Korčián, (oponent) ; Bajer, Arnošt (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a konstrukčním řešením rozšiřujícího modulu dálkového ovládání, pomocí kterého je motorový spouštěč dálkově ovládán. Na základě zadaných vstupních parametrů, jako jsou rozměry, typ motoru, výkon motoru, napájecí napětí apod. je uveden návrh řídícího modulu, který obsahuje řídící jednotku (mikroprocesor) pro dálkové ovládání motorového pohonu a vyhodnocování stavů motorového spouštěče. Práce také zahrnuje rozbor problematiky mechanického přenosu v závislosti na způsobu řízení a výběr typu motoru. Tato práce je zakončena fyzickou realizací prototypu, sestavením řídícího programu dle vývojového diagramu a výrobou desek plošných spojů s následným oživením a testováním.
|
|
Elektronická stavebnice v předmětu Praktické činnosti
ŠMRHA, Jiří
V diplomové práci jsem se zaměřil na zhodnocení historického vývoje elektrostavebnic v českém školství a na zmapování současného stavu využití elektronických stavebnic při výuce předmětu Praktické činnosti na 2. stupni základních škol. V práci se rovněž zabývám porovnáním různých typů elektronických stavebnic pomocí komplexu hodnotících kritérií. Dále jsem se zaměřil na návrh a realizaci vlastní elektronické staveb-nice určené pro výuku v předmětu Praktické činnosti včetně realizace didakticky vhodného návodu.
|